перейти к полному списку дипломных проектов
Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
MyMouseMove(Shift:TShiftState;x,y:integer);
var def:Boolean;
begin
def:=true;
if Assigned(FOnMouseMove) then FOnMouseMove(Self,shift,x,y,def);
{if def then оброблювач по замовчуванню!!!}
end;
procedure TGraphicDiagram.WMMyMessage(var Mes:TMessage);
begin
Canvas.Pen.Color:= clRed;
inValidate;
end;
procedure TGraphicDiagram.DefineProperties(Filer:TFiler);
begin
inherited DefineProperties(Filer);
// Filer.DefineBinaryProperty('TypeDiagram',ReadType,WritePoints,true);
end;
procedure TGraphicDiagram.WritePoints(stream:TStream);
begin
// stream.WriteBuffer(FPointsValue,SizeOf(FPointsVAlue));
end;
procedure TGraphicDiagram.ReadPoints(stream:TStream);
begin
// stream.ReadBuffer(FPointsValue,SizeOf(FPointsVAlue));
end;
constructor TGraphicDiagram.create;
var i:integer;
n:TPoint;
begin
inherited create (AOwner);
FDrawColor:=clBlack;
FDrawGridColor:=clBlack;
FDrawX:=true;
FDrawY:=true;
FDrawGridX:=true;
FDrawGridY:=true;
FPointYMax:=1;
Height:=100;
Width:=200;
FNumSeccond:=20;
FNumMSeccond:=200;
FPointDrawCount:=(FNumSeccond*1000) div FNumMSeccond;
MashtabX:=Width/FPointDrawCount;
MashtabY:=(Height-30);
FTypeDiagram:= tdColumn;
FPointsValue:=TList.Create;
new (n);
n^:=0;
addValue(n);
FEnabled:=true;
FMashTab:=true; //маштаб по Ігрику
end;
function TGraphicDiagram.getValue;
begin
if index
Result:=Longint(FPointsValue.items[index])
else result:=0;
end;
procedure TGraphicDiagram.setValue;
var l:^Longint;
begin
if index
begin
l:=FPointsValue.Items[index];
if l<>nil then dispose(l);
FPointsValue.Items[index]:=@value;
if value>FPointYMax then begin
FPointYMax:=Value;
FMashtab:=true;
end;
invalidate;
end;
end;
procedure TGraphicDiagram.AddValue(value:TPoint);
var
knum:Longint;
begin
FPointsValue.Add(value);
knum:=FPointsValue.Count;
if ((knum-FPointStart)+3>FPointDrawCount) then FPointStart:=knum-FPointDrawCount+3;
if value^>FPointYMax then begin
FPointYMax:=Value^;
FMashtab:=true;
end;
invalidate;
end;
//Встановлення маштабу по Y
procedure TGraphicDiagram.SetMashtabY;
begin
try
MashtabY:=(Height-30)/FPointYMax;
except MashtabY:=(Height-30)/10 end;
end;
//Встановлення маштабу по X
procedure TGraphicDiagram.SetMashtabX;
begin
MashtabX:=(width-10)/FPointDrawCount;
end;
procedure TGraphicDiagram.paint;
var i:longint;
//Отримання координати Х точки у відповідності до маштабу по Х
function GetX(p:longint):integer;
begin
result:=10 + Round(p*MashtabX);
end;
//Отримання координати Y точки у відповідності до маштабу по Y
function GetY(p:longint):integer;
begin
result:=Height -10 - Round(p*MashtabY);
end;
procedure drawKoordinate;
var i:integer;
temp:TColor;
begin
with canvas do
begin
//Відобрахкння координатних осей
pen.Width:=2;
temp:=pen.Color;
pen.Color:=FDrawColor;
//Вісь Х
if FDrawX then begin
moveTo(10,height-10);
lineTo(width-5,height-10);
moveTo(width-5,height-10);
lineTo(width-15,height-15);
moveTo(width-5,height-10);
lineTo(width-15,height-5);
//Поділки на вісі Х
for i:=0 to 9 do
begin
moveTo(10+(width) div 10 *i,height-5);
lineTo(10+(width) div 10 *i,height-15);
end;
end;
//Вісь Y
if FDrawY then begin
moveTo(10,height-10);
lineTo(10,5);
moveTo(10,5);
lineTo(5,15);
moveTo(10,5);
lineTo(15,15);
//Поділки на вісі Y
for i:=0 to 9 do
begin
moveTo(5,height-10- height div 10*i);
lineTo(15,height-10- height div 10*i);
end;
end;
moveTo(10,height-10);
pen.Width:=1;
pen.Style:=psDot;
pen.Color:=FDrawGridColor;
//Відображення координатної сітки
if FDrawGridX then
begin
//Сітка по вісі Х
for i:=0 to 9 do
begin
moveTo(10+(width) div 10 *i,height-5);
lineTo(10+(width) div 10 *i,0);
end;
end;
if FDrawGridY then begin
//Сітка по вісі Y
for i:=0 to 9 do
begin
moveTo(5,height-10- height div 10*i);
lineTo(width,height-10- height div 10*i);
end;
end;
moveTo(10,height-10);
pen.
скачать бесплатно Візуальний облік вхідних даних інтерфейсу RS-232
Содержание дипломной работы
Ось чому написати програму, яка працює з пристроєм через COM-порт, для MS-DOS було не так важко і це часто робили не програмісти, а самі розробники пристроїв
Послідовна передача даних може здійснюватися в асинхронному або синхронному режимах
Послідовний інтерфейс СОМ-порт (Communication Port — комунікаційний порт) з'явився в перших моделях IBM PC
У принципі номер переривання можна призначати в довільних сполученнях з базовою адресою (номером порту), але деякі програми і драйвери набудовані на стандартні сполучення
З послідовними і паралельними портами в Win32 працюють як з файлами, проте для правильного функціонування необхідно заповнити певні структури, які задають параметри роботи портів
При успішному завершенні функція повертає не нульове значення, при помилці нуль
Якщо це поле дорівнює TRUE і сигнал DSR скинутий, передача даних припиняється до установки сигналу DSR
Максимально припустима кількість байт у буфері обчислюється вирахуванням даного значення з розміру применого буфера в байтах
З вище сказаного слідує, що перевагу слід надати RAD-засобам
Провідник коду і менеджер проекту можна як закріплювати, так і не закріплювати
Даний пункт містить групу перемикачів, що дозволяють відображати графік у вигляді простого графіку функції, або у вигляді стовбцевої гістограми
Модуль Unit3 призначений для створення додаткових елементів інтерфейсу користувача, і включає в себе відображення форми для задання опцій відображення графіка
По бажанню користувача, графік може зображатися без осей координат та сітки графіка, або мати різні поєднання даних опції
Програма створена для Win32 операційних систем і має зручний та лекий в засвоєнні графічний інтерфейс, оскільки дуже нагадує стандартні інтерфейси Windows
– К
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования
, нами было разработано и проведено 6 занятий по 3D моделированию, позволяющих изучить основы 3D моделирования