перейти к полному списку дипломных проектов
Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички
Із розвитком людства об’єм знань значно виріс і з розвитком комп’ютерів інформація почала зберігатись в електронному вигляді, тобто з’явились електронні підручники
Summary
In the given degree project is developped instrumental system of making the electronic textbooks, which is used as the tool for making the electronic textbooks, which possible examine by means of Web-browser. System allows to create Web-pages and generate clearly-determined structure of electronic textbook. Instrumental system of making the electronic textbooks presents itself programme exhibit with suitable for the user by the interface. Developped programme given system documentation and documentation hardware-software, which it is required for system operations.
Перелік скорочень
ВООЗ — всесвітня організація охорони здоров'я;
ВСНиПРВЦ — временные санитарные нормы и правила для работников вычислительных центров;
ЕОМ — електронно-обчислювальна машина;
ЕП — електронний підручник;
ІССЕП—інструментальна система створення електронних підручників;
ООП — об’єктно-орієнтоване програмування;
ПЗ — програмні засоби;
ПК — персональний комп'ютер;
РМ — робоче місце;
СКБД — система керування базами даних;
HTML — HyperText Markup Language;
UML — Unified Modeling Language.
Вступ
Основою будь-якого навчального процесу є знання, яке отримає особа, що навчається. Як правило, в якості джерела знань виступають підручники, які використовуються для збереження та передачі знань здобутих людством.
Одними з перших підручників були рукописи. Люди за їх допомогою мали можливість фіксувати інформацію, яку потім могли використовувати в якості джерела знань. З появою друкарського верстата Гутенберга у XV столітті була започаткована ера друкованого слова. Поширення друкованих видань мало визначальний вплив на розвиток людської цивілізації, зокрема цей вплив був суттєвим на систему освіти. За рахунок цього, була отримана одна важлива перевага — тиражування підручників, яке дозволило збільшити джерела знань.
Із розвитком людства об’єм знань значно виріс і з розвитком комп’ютерів інформація почала зберігатись в електронному вигляді, тобто з’явились електронні підручники.
В сучасних умовах все більше і більше людей стикається з необхідністю сприйняття і переробки інформації, яка в свою чергу передається по каналах засобів масової інформації, у тому числі із використанням комп'ютерної техніки. В педагогіці був сформований новий напрямок — медіаосвіта, яка має на меті надати допомогу, в першу чергу школярам і студентам, а також всім іншим людям, які приймають участь у навчальному процесі засвоїти, мову засобів масової інформації, навчитися працювати з медіатекстами, а також їх аналізувати. Основне завдання медіаосвіти — полягає у підготування нового покоління до життя в сучасних інформаційних умовах, що припускають сприйняття і розуміння різної інформації, оволодіння способами спілкування на основі невербальних форм комунікації.
Широке впровадження комп’ютерних та інформаційних технологій в освіту можна розглядати як основний внесок у медіаосвіту, а комп’ютерні та інформаційні технології являють собою сукупність прийомів і методів, які спрямовані на отримання, переробку та збереження інформації засобами комп’ютерної техніки.
Проведення аналізу праць педагогів і психологів, дозволили визначити переваги і недоліки, які виникають при використанні комп’ютерних та інформаційних технологій в процесі навчання в університетах, інститутах, школах та інших учбових закладах і сформулювати основі вимоги до майбутніх фахівців — освоєння загальних методів, пізнання суттєвого, уміння орієнтуватися в пошуках інформації. Це, в свою чергу, привело до необхідності розробки наукових основ, щодо застосування нових інформаційних технологій в процесі навчання і створення конкретних методичних рекомендацій із використання комп'ютера при вивченні наукових дисциплін.
В якості основного елементу навчального процесу виступають знання. Але, крім знання, студент повинен систематизувати й інформацію, яка являє собою відомості будь-якого характеру. В якості джерела інформації виступають як підручники так і метамережа Internet. В останній, вірогідність інформації може мати сумнівний характер. Отже, у зв’язку з останнім аспектом, комп’ютер виступає як новий засіб навчання. Тому, в такому випадку, актуальним постає питання поєднання традиційних і нових засобів навчання.
За допомогою даного підходу можна переглянути існуючу систему освіти та вдосконалити її, останнє полягає у паралелізації використання як підручника так і комп’ютера в навчальному процесі. Перевага цього поєднання полягає у новому пред’явленні інформації. Відповідно до неї той школяр або студент, який навчається, звертається в пошуках навчальної інформації до комп'ютера або метамережі Internet, або до традиційного підручника в залежності від свого бажання, тобто при роботі на комп'ютері він може використовувати так званні електронні підручники, а при читанні підручника звертатися до інформації, яка зберігається в електронному вигляді.
Поява комп’ютерів, а згодом і об’єднання їх у мережі відкрили наприкінці XX ст. нові небачені можливості поширення інформації.
скачать бесплатно Інструментальна система створення електронних підручників
Содержание дипломной работы
Розробляється програмна документація даної системи та документація щодо апаратно-програмного забезпечення, необхідного для функціонування системи
Із розвитком людства об’єм знань значно виріс і з розвитком комп’ютерів інформація почала зберігатись в електронному вигляді, тобто з’явились електронні підручники
Головний недолік даної системи полягає в тому, що користувач повинен самотужки, писати зміст електронного підручника, тобто вона не надає засобів автоматизації змісту
В результаті немає ніякої різниці між об’єктами, які надаються фірмою Borland або третіми фірмами, і об’єктами, які ви можете створити
При зміні програмного коду у вікні редактора коду Delphi відповідним чином змінюються й самі компоненти
Каталог проекту буде містити в собі електронний підручник у вигляді Web-сторінок та графічних файлів, які складатимуть графічну частину даного підручника
2 Опис модулів
В програмному модулі Dialog, описаний клас TForm_Dialog, який в свою чергу являється нащадком від класу TForm
В програмному модулі InsertTopic описаний клас TForm_InsertTopic, який в свою чергу являється нащадком від класу TForm
При цьому, здійснюється обмін місцями теми електронного підручника, на якій знаходиться покажчик із темою, яка знаходиться на одну позицію нижче
Режим перегляду не дозволяє змінювати параметри стилів, а дозволяє лише переглядати параметри вибраного стиля або знищувати вибраний стиль
Поле “Файл” містить в собі назву HTML-файлу, який містить матеріал або інформацію про параграф електронного підручника з яким він зв’язаний
Тобто на кнопці буде одне зображення, а після того, як користувач наведе курсор миші, на кнопці з’явиться інше зображення
Для зміни шрифту необхідно вибрати потрібний шрифт у полі зі списком шрифтів
До таких тегів відносяться наступні:
— тег розмітки HTML-документу;
— тег заголовку HTML-документу;
— тег тіла HTML-документу
Назва графічного файлу може знаходитись і не на першій позиції після відокремлюючого символу, тобто імені може передувати один або декілька пустих символів (пропусків)
Каталог CodeHtml містить в собі наступні типи файлів:
файл змісту електронного підручника, який має назву contents
При натисканні на мітку користувач може згортати або розгортати список підвузлів
Підставляємо значення й одержуємо:
Накладні витрати, що включають витрати на освітлення, опалення і т
Види випромінювання:
рентгенівське випромінювання;
оптичне випромінювання;
високочастотні електромагнітні поля;
низькочастотні електромагнітні поля;
електростатичні поля (ГОСТ 12
Використання принтерів
Актуальною стає проблема впливу роботи принтерів на навколишнє середовище та користувачів ПЕОМ
Робоче сидіння (сидіння, стілець, крісло) користувача відеотерміналу та персональної ЕОМ повинно мати такі основні елементи: сидіння, спинку та стаціонарні або знімні підлокітники
При розробці даного проекту були засвоєні принципи побудови діаграм класів та діаграм станів за допомогою нової технології UML
Калверт Чарльз