перейти к полному списку дипломных проектов
Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички
Головний недолік даної системи полягає в тому, що користувач повинен самотужки, писати зміст електронного підручника, тобто вона не надає засобів автоматизації змісту
Звичайно інформацію пов’язують з її носіями: друкована інформація, звукова чи візуальна. Новітні засоби — гіперносії інформації — дають змогу постачати гіпертекстову інформацію, де текст, звук і образ об’єднані в єдине ціле. Можна стверджувати, що ці нові можливості є першоосновою нового небаченого інформаційного спалаху.
Завдяки Internet світ став близьким, відстань, як фактор затримки поширення інформації, не має тепер жодного значення. Час — ось нове мірило, що є визначальним. Тривалість доступу до інформаційних ресурсів, тривалість обміну інформацією, тривалість опрацювання інформації — це нові критерії, які визначають наші нові успіхи.
Завдяки останнім здобуткам науки та техніки і з’явились електронні підручники, які являють собою файл або групу файлів записані у певному форматі, що об’єднані відповідним чином. В даному дипломному проекті розглядається інструментальна система, яка дозволяє створювати електронні підручники. Останні, являють собою Web-сторінки, тобто представленні у HTML-форматі і можуть бути проглянути за допомогою Web-браузерів. Крім того, їх можна розмістити на Internet-серверах.
Електронні підручники, знаходять популярність серед студентів денної та заочної форми навчання, які є власниками персональних комп’ютерів, а також тих, що підключенні до метамережі Internet.
Дана система, крім цього, являє собою допоміжний засіб для викладачів. Вони можуть створювати за її допомогою електронні підручники курсів, які викладаються ними.
1. Аналітичний огляд
На сьогоднішній день існує певна кількість інструментальних систем, за допомогою яких можна створювати електронні підручники. Інструментальна система створення електронних підручників представляє собою засіб, в першу чергу, для викладача, за допомогою якого останній може створювати електронні підручники для студентів денної та заочної форми навчання. Крім цього, за його допомогою можуть бути створенні електронні підручники і для школярів.
Певні інструментальні системи потребують додаткові знання, наприклад знань з області гіпертекстової розмітки Web-сторінок, тобто знання тегів мови HTML (HyperText Markup Language — мова гіпертекстової розмітки) та синтаксису мови програмування сценаріїв (скриптів) JavaScript, інші системи дозволяють створювати електронні підручники у інших форматах, тобто не в HTML-форматі. Крім цього, в багатьох системах інтерфейс містить багато зайвого, і з-за цього підвищується складність роботи з ними.
Тому виникає необхідність у створенні інструментальної системи створення електронних підручників, яка б мала зручний інтерфейс користувача, не потребувала якихось додаткових знань, з боку користувача, з іншій області науки, генерувала електронні підручники у HTML-форматі, надавала підручнику чітку структуру, а також максимально відповідала б тим вимогам, які поставлені замовником.
Нижче наведений короткий опис деяких інструментальних систем створення електронних підручників.
HTMLHelpEpublisher Version 1.1 — являє собою інструментальний засіб, за допомогою якого, можна створювати електронні підручники у CHM-форматі. Цей формат на даний час, практично повністю замінив стандартний формат файлів допомоги (*.hlp), особливо в операційній системі Windows 2010. Даний програмний продукт надає користувачу зручний інтерфейс, крім того, надає багато можливостей при створенні змісту електронного підручника. В цілому, даний інструментальний засіб є непоганим, але він не дозволяє створювати самостійні файли для параграфів, тобто необхідна наявність теоретичного або практичного матеріалу.
Microsoft FrontPage Editor Version 3.0.2.926 — являє собою потужний редактор HTML-документів, який призначений для створення Web-сторінок, в які можна вставляти елементи інтерактивності, написані на мові програмування сценаріїв (скриптів) та програми-аплети, які написані на мові програмування Java. Головний недолік даної системи полягає в тому, що користувач повинен самотужки, писати зміст електронного підручника, тобто вона не надає засобів автоматизації змісту.
Система дистанційного навчання – “Прометей” — являє собою інструментальний засіб, за допомогою якого можна створювати навчальні курси з будь-яких дисциплін у вигляді електронних підручників.
скачать бесплатно Інструментальна система створення електронних підручників
Содержание дипломной работы
Розробляється програмна документація даної системи та документація щодо апаратно-програмного забезпечення, необхідного для функціонування системи
Із розвитком людства об’єм знань значно виріс і з розвитком комп’ютерів інформація почала зберігатись в електронному вигляді, тобто з’явились електронні підручники
Головний недолік даної системи полягає в тому, що користувач повинен самотужки, писати зміст електронного підручника, тобто вона не надає засобів автоматизації змісту
В результаті немає ніякої різниці між об’єктами, які надаються фірмою Borland або третіми фірмами, і об’єктами, які ви можете створити
При зміні програмного коду у вікні редактора коду Delphi відповідним чином змінюються й самі компоненти
Каталог проекту буде містити в собі електронний підручник у вигляді Web-сторінок та графічних файлів, які складатимуть графічну частину даного підручника
2 Опис модулів
В програмному модулі Dialog, описаний клас TForm_Dialog, який в свою чергу являється нащадком від класу TForm
В програмному модулі InsertTopic описаний клас TForm_InsertTopic, який в свою чергу являється нащадком від класу TForm
При цьому, здійснюється обмін місцями теми електронного підручника, на якій знаходиться покажчик із темою, яка знаходиться на одну позицію нижче
Режим перегляду не дозволяє змінювати параметри стилів, а дозволяє лише переглядати параметри вибраного стиля або знищувати вибраний стиль
Поле “Файл” містить в собі назву HTML-файлу, який містить матеріал або інформацію про параграф електронного підручника з яким він зв’язаний
Тобто на кнопці буде одне зображення, а після того, як користувач наведе курсор миші, на кнопці з’явиться інше зображення
Для зміни шрифту необхідно вибрати потрібний шрифт у полі зі списком шрифтів
До таких тегів відносяться наступні:
— тег розмітки HTML-документу;
— тег заголовку HTML-документу;
— тег тіла HTML-документу
Назва графічного файлу може знаходитись і не на першій позиції після відокремлюючого символу, тобто імені може передувати один або декілька пустих символів (пропусків)
Каталог CodeHtml містить в собі наступні типи файлів:
файл змісту електронного підручника, який має назву contents
При натисканні на мітку користувач може згортати або розгортати список підвузлів
Підставляємо значення й одержуємо:
Накладні витрати, що включають витрати на освітлення, опалення і т
Види випромінювання:
рентгенівське випромінювання;
оптичне випромінювання;
високочастотні електромагнітні поля;
низькочастотні електромагнітні поля;
електростатичні поля (ГОСТ 12
Використання принтерів
Актуальною стає проблема впливу роботи принтерів на навколишнє середовище та користувачів ПЕОМ
Робоче сидіння (сидіння, стілець, крісло) користувача відеотерміналу та персональної ЕОМ повинно мати такі основні елементи: сидіння, спинку та стаціонарні або знімні підлокітники
При розробці даного проекту були засвоєні принципи побудови діаграм класів та діаграм станів за допомогою нової технології UML
Калверт Чарльз