перейти к полному списку дипломных проектов
Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички
Для об’єктивнішого обліку успішності учнів учителі практикують тематичний облік знань
Для здійснення контрольно - аналітичної діяльності необхідна ефективна технологія інформування, що грунтується на таких засадах:
• впровадження досконалої системи інформаційного забеспечення;
• створення банку даних по кожному учню, який постійно поповнюється;
• інформація має забезпечувати потреби дирекції, вчителів, батьків, учнів.
Належним чином організований контроль сприяє демократизації навчального процесу.
Удосконалення обліку успішності
Оцінювання знань учнів один із найважливіших аспектів функціонування системи загальної середньої освіти, якими має перейматися кожен шкільний учитель. Оцінка як один з основних стимулів навчання, окрім інших, виконує функцію заохочення до роботи. Учні не можуть повсякденно думати про кінцеву мету навчання, тому оцінка досить часто править за ціль, робить її близькою, конкретною, допомагає її досягти.
Друга важлива функція оцінки – визначення рівня засвоєння матеріалу. А облік успішності, головний чинник, який дає можливість вчителеві і батькам контролювати навчальну роботу учнів, стимулює їх на краще навчання, допомагає органам освіти, громадськості робити об’єктивні висновки про діяльність шкіл і окремих вчителів, узагальнювати і поширювати їхній досвід. Облік успішності сприяє здійсненню зворотнього зв’язку в керованій системі "учень – вчитель", допомагає поліпшити стан оволодіння учнями програмовим матеріалом і цим самим спонукає вчителя шукати раціональні шляхи організації навчання, надавати індивідуальну допомогу тим, хто не встигає.
Розрізняють: поточний, підсумковий і тематичний облік знань, навичок й умінь та відповідне оцінювання.
Поточний облік здійснюється в процесі навчання і передбачає оцінювання усних відповідей, письмових і практичних робіт.
Підсумкове оцінювання за семестр і за рік проводиться на основі поточного обліку знань і умінь. До підсумкового відносять також виставлення екзаменаційних та перевідних оцінок.
Для об’єктивнішого обліку успішності учнів учителі практикують тематичний облік знань. Він передбачає (за наслідками вивчення певної теми) оцінювати домашні завдання, усні відповіді, письмові роботи на уроці, диференційовані завдання, доповнення відповідей інших учнів, заліки, участь у роботі семінару та інші види навчальної діяльності, після чого виставляти загальну оцінку. Тематичний облік не є обов’язковою формою контролю, проте він допомагає вчителеві систематично і об’єктивніше оцінювати роботу учнів, що спонукає їх до систематичної навчальної діяльності в класі і під час виконання домашніх завдань.
Розбудова системи освіти України потребує оновлення змісту і технології навчання. І в першу чергу ця система має бути спрямована на особистість учня, на створювання умов для досягнення кожним учнем оптимального для нього рівня знань, умінь і навичок, тобто особистісно-зорієнтованого навчання.
Реформування школи ставить нові вимоги до контролю знань учнів. Запровадження Міністерством освіти і науки України тематичного обліку знань та 12-ти бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів зумовили інтенсивні пошуки форм їх реалізації. Підсумкова оцінка за тему – це не середнє арифметичне оцінок, а результат успішності учня, його знань умінь і навичок з даної теми. І головне на даному етапі учень може покращити свою оцінку, попрацювавши додатково, з’ясувавши незрозумілі питання. Завдання вчителя – створити такі умови, які б спонукали учня до самостійної роботи, прагнення отримати більш високі результати.
Педагогічний колектив Хотинської гімназії вважає за необхідне врахування поточних оцінок, тобто оцінювання всіх видів робіт.
Оскільки завдання вчителя керувати роботою учня протягом усього часу вивчення теми, спонукати його додатково працювати, покращувати результати. Поточна оцінка має тепер виховний, діагностуючий характер, сприяє корекції знань учнів.
Учень має навчитися робити аналіз своєї відповіді, але для цього йому необхідно знати критерії оцінювання.
Одним із виходів з цієї ситуації є впровадження елементів модульно-рейтингової системи навчання.
2.2 В чому ж полягає обрана система
Весь матеріал поділяється на навчальні блоки або модулі. Якщо ж на опрацювання теми відводиться більше як 18 годин, її ділять на два міні-модулі, розділивши відповідно і кількість балів.
Під кожний модуль складається відповідний методичний комплекс – тобто програма дій для учня і для вчителя.
скачать бесплатно Основні засади контрольно - аналітичної діяльності
Содержание дипломной работы
Розробляється програмна документація даної системи та документація щодо апаратно-програмного забезпечення, необхідного для функціонування системи
НІТН – системний метод навчання на базі ЕОМ, а у вузькотехнічному розумінні – це використання у навчанні різноманітних, включаючи електронні, передусім комп’ютерних засобів навчання
Нижче наведені вимоги до системного програмного забезпечення клієнта та сервера ":
- Операційна система Windows 95 і вище
Для об’єктивнішого обліку успішності учнів учителі практикують тематичний облік знань
З вище сказаного слідує, що перевагу слід надати RAD-засобам
Менеджер проекту
Новий менеджер проекту дозволяє Вам об'єднувати проекти які працюють разом в єдину проектну групу
Три властивості містять виділений текст, його положення і довжину:
property SelText: strings-property SelStart: Integers-property SelLength: Integer;
procedure SelectAll;
Метод виділяє весь текст
Крім цього, він застосовується для зв'язування чи таблиць запитів при побудові однозв'язних форм в Експерті форм баз даних
2 Опис діаграми стану програми
Розглянемо діаграму стану програми, яку зображено на рис
Модуль ARCHIV здійснює резервну копію баз даних, а при потребі завантажує резервну копію
pas
v_predmet
Звіт по успішності генерується при натисненні кнопки "Звіт по успішності" і відповідно звіт по рейтингу при натисненні кнопки "Звіт по рейтингу"
Також вказані атестаційні теми з предмету, дати проведення атестацій, форма проведення атестацій та максимальний бал, який можна отримати за атестацію
Підставляємо значення й одержуємо:
Накладні витрати, що включають витрати на освітлення, опалення і т
Природне освітлення повинно здійснюватись у вигляді бічного освітлення і відповідати нормальним рівням за санітарними нормами і правилами 11-4-79 "Природне і штучне освітлення
Паралельно з електронним журналом передбачається ще 1 семестр вести стандартні журнали, для того щоб упевнитися в надійності розробленого програмного продукту
– 480с