перейти к полному списку дипломных проектов
Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички
З вище сказаного слідує, що перевагу слід надати RAD-засобам
На початку вивчення модуля учитель, виходячи з кількості, необхідних для визначення рівня засвоєння знань, видів робіт,їх значущості та об’єму , визначає максимальну кількість балів, яку може набрати учень за вивчення даної теми (модуля), відповідно кількість балів за кожен вид роботи і знайомить з ними учнів. Це дає учням змогу самим коригувати глибину вивчення даної теми.
Відповідно ця система сприяє розвитку самоконтролю та навичок самостійної роботи, що надзвичайно важливо для старшокласників та майбутніх студентів. Ця система стимулює учнів до творчої роботи на кожному навчальному занятті, до вивчення додаткового матеріалу, до участі в позакласній роботі.
Поточні бали (оцінки) протягом модуля учням не виставляються, замість них їм присуджуються рейтингові бали за визначеними показниками їхньої діяльності.
По закінченні модуля рейтингові бали підсумовуються і адаптуються до традиційних балів. Для цього складається спеціальна еквівалентна шкала.
Таблиця 1.
Модульно-рейтингова система вимагає значних зусиль не лише від учня, а й від учителя, вона мобілізує його зусилля, підвищує увагу до потреб дітей. Як вчителеві так і учням потрібно чимало часу витратити на обчислення рейтингу та визначення його еквівалентності традиційним оцінкам. Однак за допомогою сучасної обчислювальної техніки цей процес можна полегшити.
Програма не лише визначає суму балів та їхню відсоткову відповідність максимальній, а й за введеними рейтинговими межами виставляє об’єктивну оцінку кожному учневі.
За допомогою такої таблиці дуже легко отримати образне графічне зображення успішності учнів і визначити види роботи, які учень виконує краще, ніж інші. Цю інформацію завчасно доводять до відома учня та його батьків, що дозволяє їм швидко реагувати і при потребі виправляти становище.
Програма дає змогу вводити не тільки позитивні, але й негативні значення балів, наприклад за небажання працювати на уроці так як того вимагає вчитель.
3. ПРОЕКТНО-ПОЯСНЮВАЛЬНИЙ РОЗДІЛ
3.1 Вибір інструментальних засобів розробки програми
Найважливішим питанням, перед створенням електронної навчальної системи – вибір інструментальних засобів, за допомогою яких буде реалізована програма.
В цьому напрямку потрібно розглянути наступні засоби:
Засоби низького рівня. Їх характеризує виключна гнучкість, можливість написання коду програми на низькому рівні. До недоліків можна віднести відносну непрозорість коду, відчутно меншу швидкість розробки а також багато ручної роботи. Прикладами можуть бути Visual C++, Watcom C++, BC++, PL 2;
RAD-засоби. RAD (Rapid Application Development – Швидка Розробка Додатків)-засоби характеризуються легкістю супроводу, високою швидкістю створення додатків, гнучкістю, великою кількістю компонент для проектування, прозорістю програмного коду. До таких засобів відносяться Delphi, C++ Builder, Jbuilder, VisualBasic і т.д.;
HTML-технології та застосування мов написання сценаріїв – Perl, JavaScript, VBScript. Очевидним недоліком є неповноцінність навчальної системи, так як вона являла б собою комплекс WEB-сторінок.
З вище сказаного слідує, що перевагу слід надати RAD-засобам. Додатки, що написані з їх допомогою, можна легко масштабувати, вони мають достатню універсальність. В навчальному плані кафедри КСМ нашого університету не заплановане вивчення жодної з вище згаданих RAD- систем розробки, проте нам викладали курси з програмування мовами Pascal, Object Pascal, С++, які лежать в основі Delphi та C++ Builder відповідно. Тому вибір засобів програмування звузився до вибору Delphi чи C++ Builder. Проте як виявилося пізніше великих розбіжностей між цими засобами немає.
скачать бесплатно Основні засади контрольно - аналітичної діяльності
Содержание дипломной работы
Розробляється програмна документація даної системи та документація щодо апаратно-програмного забезпечення, необхідного для функціонування системи
НІТН – системний метод навчання на базі ЕОМ, а у вузькотехнічному розумінні – це використання у навчанні різноманітних, включаючи електронні, передусім комп’ютерних засобів навчання
Нижче наведені вимоги до системного програмного забезпечення клієнта та сервера ":
- Операційна система Windows 95 і вище
Для об’єктивнішого обліку успішності учнів учителі практикують тематичний облік знань
З вище сказаного слідує, що перевагу слід надати RAD-засобам
Менеджер проекту
Новий менеджер проекту дозволяє Вам об'єднувати проекти які працюють разом в єдину проектну групу
Три властивості містять виділений текст, його положення і довжину:
property SelText: strings-property SelStart: Integers-property SelLength: Integer;
procedure SelectAll;
Метод виділяє весь текст
Крім цього, він застосовується для зв'язування чи таблиць запитів при побудові однозв'язних форм в Експерті форм баз даних
2 Опис діаграми стану програми
Розглянемо діаграму стану програми, яку зображено на рис
Модуль ARCHIV здійснює резервну копію баз даних, а при потребі завантажує резервну копію
pas
v_predmet
Звіт по успішності генерується при натисненні кнопки "Звіт по успішності" і відповідно звіт по рейтингу при натисненні кнопки "Звіт по рейтингу"
Також вказані атестаційні теми з предмету, дати проведення атестацій, форма проведення атестацій та максимальний бал, який можна отримати за атестацію
Підставляємо значення й одержуємо:
Накладні витрати, що включають витрати на освітлення, опалення і т
Природне освітлення повинно здійснюватись у вигляді бічного освітлення і відповідати нормальним рівням за санітарними нормами і правилами 11-4-79 "Природне і штучне освітлення
Паралельно з електронним журналом передбачається ще 1 семестр вести стандартні журнали, для того щоб упевнитися в надійності розробленого програмного продукту
– 480с