}
Результат виводу (( позначає пробіл):
((((((52.287
(((((410.000
У даному прикладі маніпулятори точності та фіксації крапки спрямовуються у потік виводу одноразово, тоді як ширину поля виводу необхідно встановлювати для кожного значення.
3. Лінійні програми на С++
3.1 СТАНДАРТНІ ТИПИ ДАНИХ МОВИ С++
Всі об(єкти (змінні, масиви тощо), з якими працює програма в С/С++, необхідно визначати або описувати. Найпростіша форма визначення змінної:
<тип> <список імен змінних>;
При оголошенні об(єкти можна ініціалізувати (задавати початкове значення).
Наприклад: int j=10, m(3), n;
float c(-1.3), l=-10.23, f1;
Оголошення повідомляють компілятору про властивості та імена об(єктів і функцій. Змінні можуть змінювати свої значення. При наданні значення змінній у комірці пам(яті, яка відводиться під неї, розміщується код цього значення. Доступ до значення цієї змінної можливий через ім(я змінної, а доступ до ділянки пам(яті здійснюється за її адресою. Розмір ділянки пам(яті, що відводиться змінній, визначається її типом. Перелік базових типів даних наведено у таблиці 3.1.
Таблиця 3.1
3.2 ОПЕРАЦІЇ МОВИ С++
Позначки операцій – це один або декілька символів, що визначають дію над операндами. Операції поділяють на унарні, бінарні та тернарні за кількістю операндів, які беруть участь в операції (таблиця 3.2).
Таблиця 3.2.
Таблиця 3.3. Пріоритет виконання операцій
Основні матичні функції мови С/С++, опис яких міститься у файлі , наведені у таблиці 3.4.
Таблиця 3.4
Таблиця 3.5 Операції присвоювання
4. Основні оператори мови С++
4.1 СКЛАДОВІ ОПЕРАТОРИ
Складовий оператор – це два або більше оператори, що повинні виконуватися у певній частині програми як один оператор. До складових операторів належать власне складовий оператор та блок. В обох випадках - це послідовність операторів, розміщених у фігурних дужках. Блок відрізняється від складового оператора наявністю в його тілі оператора визначення об’єкту (змінної, константи, масиву тощо).
Наприклад:
{n++; summa+=n;}//це складовий оператор
{int n=0; n++;summa+=n;} //це блок
4.2 ОПЕРАТОРИ РОЗГАЛУЖЕННЯ
Оператор умовного переходу if використовується для спрямування ходу програми за однією з гілок обчислень в залежності від певної умови.
скачать бесплатно Мова програмування С
Содержание дипломной работы
Вказівними та операції над ними
5
h повинен бути залучений для всіх програм, що виводять дані на екран монітора або вводять дані з клавіатури
2) include< ім(я заголовного файла > - передбачена для залучення до тексту програми тексту файлу з каталогу “Заголовних файлів” INCLUDE, які постачаються разом зі стандартними бібліотеками
h>:
рrintf (<керуючий рядок>, <список аргументів>);
Керуючий рядок береться у лапки і вказує компілятору вигляд інформації, що виводиться
h>: clrscr() – очищує екран; textcolor(Колір) – задає колір символів; textbackground (Колір) – встановлює колір фону
2 ОПЕРАТОРИ РОЗГАЛУЖЕННЯ
Оператор умовного переходу if використовується для спрямування ходу програми за однією з гілок обчислень в залежності від певної умови
Цикл з післяумовою do – while:
Основна форма запису:
do
оператор;
while (умова);
де оператор – це простий, складовий чи порожній оператор
Різницею двох вказівників одного типу є відстань між двома областями пам’яті, кратна довжині (в байтах) об’єкта того типу, якому відповідає вказівник
Так, для збереження у масиві рядкової константи “Лабораторна робота з рядками”, необхідно описати масив char s[29]
h>) визначені наступні функції:
int getchar() - здійснює введення одного символу з вхідного потоку і повертає один байт інформації (символ) у вигляді значення типу int
Якщо в рядку вихідних даних більше за n-1 символів, наступне введення буде виконуватися з того ж рядка, починаючи з першого символу, що не був зчитаний
Якщо функція повертає значення, її виклик можна використати у правій частині операції присвоювання з метою передачі результату функції змінній, тип якої співпадає з типом функції, що викликається
Ознакою кінця списку фактичних параметрів служить параметр з нульовим значенням
Структури, пам’ять під які виділяється на етапі компіляції, можна ініціалізувати, перераховуючи значення їх елементів:
lab Lab10={10, “Структури”}
Язык программирования С++
Не обладая моделью АПО, мы, конечно, можем создать модель АТ